Veelgestelde vragen

Meedoen

De organisatoren zijn dorpsbewoners die het leuk vinden om andere dorpsbewoners te leren kennen. Er zit geen vereniging of andere organisatie achter.
Het event wordt ongeveer twee keer per jaar georganiseerd. Schrijf je in voor de mailinglijst (op de homepage), en dan houden we je op de hoogte.
Van de bijdrage financieren we de drankjes bij de start- en eindlocatie. Ook zorgen we voor de aankleding, adressenkaartjes en welkomsttasjes.
Jazeker! Het diner is voor alle inwoners van Maarn én Maarsbergen!
Alle adressen moeten wel op fietsafstand zijn, dus je moet wel een adres hebben in Maarn of Maarsbergen, waar we de eters naartoe kunnen sturen. Je kunt zelf op zoek gaan naar een kookmaatje dat in Maarn of Maarsbergen woont.
Ongeveer twee weken voor het diner sturen we je per mail een tikkie-link. Zodra je betaling binnen is, is je inschrijving definitief.

Koken

Het is de bedoeling dat alle tweetallen een gang koken. Als je zelf niet wil koken, kun je een kookmaatje zoeken dat wel wil koken. Het hoeft niks hoogstaands te zijn, het gaat om de gezelligheid.
Nee hoor, het gaat om de gezelligheid. Sommige mensen vinden het leuk om zich helemaal uit te leven op het eten, maar als dat niet je ding is, is het ook prima om het eenvoudig te houden.
Je gaat zelf ook van gang naar gang, dus je komt tegelijk aan met je gasten. Zorg dus dat je eten al klaar is vóór je naar het startpunt gaat, en dat je het alleen nog even op hoeft te warmen. Dek de tafel alvast. Of programmeer de oven voor, zodat het gerecht op tijd klaar is.
Als de inschrijving gesloten is, maken wij de tafelindeling. Zodra die definitief is, in de week voor het diner, krijg je per mail bericht welke gang je mag maken.
Als de inschrijving gesloten is, maken wij de tafelindeling. Zodra die definitief is, in de week voor het diner, krijg je per mail bericht wat de dieetwensen zijn van je gasten.

Locaties

De start- en eindlocatie worden kort voor het diner gedeeld, zodat iedereen weet waar ie moet zijn.
De start- en eindlocatie worden kort voor het diner gedeeld, zodat iedereen weet waar ie moet zijn.
De voorlopige planning is als volgt:
- 17:30 - 18:00 Ontvangst
- 18:15 Eerste gang
- 19:15 Tweede gang
- 20:30 Derde gang
- 21:30 Afsluitende borrel

Zelf organiseren